استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

✅ هفته گذشته پیکر یکی دیگر از شهدای عزیز مدافع حرم تشییع شد. شهیدی که بیش از سه سال پیش به شهادت رسیده بود اما پیکر مطهّرش در منطقه العیس سوریه منتظر مانده بود تا دوباره با آمدنش این روزهای ما را معطّر کند. مایی که قبرستان نشینان عاداتیم.
✅شهید #ابراهیم_عشریه سال 56 در نکا به دنیا آمد. او یکی از اساتید فنون نظامی بود که به عنوان مستشار نظامی از قم به سوریه رفت. ابراهیم در این سفر ماندگار شد، تاریخ بود که ما را با خود بُرد و از او جدا کرد.
✅ شهید کسی است که جانش را کف دست گرفته و در میدان نبرد جلوتر از همه ایستاده است. او از چیزی هراس ندارد و این حالت نفسانی را با مجاهدتهای بزرگتر به دست آورده است. مجاهدتهایی که حاصل «عمل به دانسته هاست». فاصله من و تو با شهدا را همین «عمل» تعیین میکند نه «نسبت»های میرای دنیایی.
⭕️ حکمتهای 22 و 378 نهج البلاغه به صراحت از عدم تاثیر «نسبت» و تاثیر مستقیم «عمل» میگوید. کسی که عملش دارای اشکال باشد، نسبتهای خانوادگی و اجتماعی او را بالا نخواهد برد، و کسی که عملش خالص باشد، نسبتهایش او را پایین نخواهد آورد، و این عین #عدالت است.
⭕️ غفار عباسی و مریدان حلقه‌ اولش مدتی است در بحران مشروعیت قرار دارند؛ وضعیتی منفعلانه برای اثبات حقّانیتشان. به هیچ هم رحم نمیکنند برای بالا رفتن و نمایش #خودحق_پنداری حاضرند تمامی مقدسات را زیر پا بگذارند. از عرفان شیعه تا پیامبر و اهل بیت، از مرحوم قاضی تا بزرگانی چون آیت الله بهجت و سعادت پرور تا شهدای مدافع حرم. کافی است کمی فضا را احساساتی و غیرعقلانی کنند تا ماهی خودشان را بگیرند.
⭕️ تبارشناسی مریدان غفار عباسی نشان می دهد همه آنها مانند هم نیستند. انگیزه و اعمال هر یک با دیگری متفاوت است. ابوالفضل شهادتی، رضائی نیا، صدرالساداتیها، پدیدار، شاه محمدپور یک طرز فکر دارند، سایر مریدان دسته چندم، طرز فکر دیگر. برخیهایشان میدانند چه خبر است اما به خاطر آنکه برچسب انحرافی نخورند، مقاومت میکنند، اما برخی از اطرافیان عباسی هنوز نمیدانند مرید چه موجودی هستند، آیا این دو گروه برابرند؟ شهید عشریه اگر این روزها را میدید، اگر در وقایع آذرماه سال 1397 حضور داشت، آیا از #غفارعباسی تبرّی نمی جُست؟ همانند بسیاری از سینه چاکان سابق غفار عباسی که با دیدن انحرافاتش، او را رها کردند و حالا جزعده معدودی که در میانشان لجوج و عنود یافت می شود باقی نمانده اند. شهید عشریه سه سال پیش در تاریخ ماندگار شد، و زمان ما را با خود به این جا آورد، و حالا ما باید به جای شهید عشریه در مورد «وضع فعلی» غفار عباسی تصمیم بگیریم! رحمة الله علیه.
✅ شهیدمحمودشهبازی، قائم مقام فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله، که در جریان آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید، در وصیتنامه اش مینویسد: «برایم مشخص شد که پس از ۴۰ سال فقیه بزرگوار آیت الله منتظری در همین جریان روحانیت ادامه دهنده راه اوست و باز به شما برادران و خواهرانم گوشزد می‌کنم که روحانیت را کنار مگذارید» مریدان غفار عباسی با این وصیتنامه چه میکنند؟
⭕️ مصطفی همت، فرزند شهید والا مقام محمدابراهیم همت، از مدافعان سرسخت جعفری تبار بود. خانم ژیلا بدیهیان، همسر شهید همت، از حامیان فتنه میرحسین موسوی بود. نام «فاطمه چهل امیرانی»، همسر شهید باکری، را جستجو کنید و حمایتش از کروبی را ببینید. مریدان #غفار_عباسی با این شهدای والا مقام و منسوبینشان چه می کنند؟ رحمة الله علیهم اجمعین.
✅ آیا میتوانیم بگوییم: ابوالفضل شهادتی (مرید غفارعباسی) چون رفیق شهید عشریه بوده است پس حق دارد خُمس مردم را دریافت کند و خرج تبلیغ غفارعباسی کند ؟! آیا چون نام غفار عباسی در وصیتنامه شهیدی والامقام آمده است پس فحاشیها و دروغهایش بخشیده میشود و با اینکه تحصیلات عالیه ندارد «آیت الله» است؟ آیا چون مرحوم منتظری شاگردان شهید زیادی داشته است تمام عملکردش در این دنیا صحیح بوده است ؟ آیا چون خانواده شهدا از میرحسین موسوی و فتنه88 حمایت کردند پس تقلب در انتخابات قطعی بوده است؟ چرا مریدان غفار عباسی به لوازم سخنانشان پایبند نیستند ؟

❗️پ.ن1: شهید عشریه از طرف سپاه اعزام شده بود. «سپاه» طی چندماه اخیر غیر از آنکه مورد حمله و تحریم آمریکا و متحدانش است، مورد اهانت و حمله غفار عباسی و مریدانش نیز بود و هست. جای ابراهیم خالی است که حمله کنندگان به سپاه را بشناسد!

❗️پ.ن2: میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر را خدمت سه دختر شهید بزرگوار ابراهیم عشریه رحمة الله علیه تبریک عرض میکنم. عاش سعیدا و مات سعیدا.

نظرات (۹)

سلام علیکم
احسنت به افشاگری های شما
قرار نیست هر تازه به دوران رسیده ای ادعای استادی کند مگر آقا شوخی ست خیر آقا جان کجای غفاری به کاملین میخوره یک دوره فصوص و اسفار بخوانیم متوجه می‌شویم عباسی عالم کثرت رو هم رد نکرده!!!
مرید بازی در نیارید ضرر می کنید و السلام علی من اتبع علی الهدی نه از متوهما
از دفتر حضرت آقا بپرسید لااقل یا هر مرجعی تا جوابتان در مورد عباسی پیدا بشه.
  • مجیدفولادی
  • بسم الله شماباحرفاتون وکردارتون حتی به خانواده شهدادارین جسارت میکنید ومردم رابدبین میکنیدتابه استادغفاری لطمه بزنیدبی شرمی وبی غیرتی حدی دارد
    کسانی که به استاد غفاری خرده میگیرند خوب است یکبار صوت تفسیر سوره حمد امام خمینی ره رو گوش بدن ادله دیگری برای حقانیت استاد غفاری نمیماند... در عجبم که نویسنده این وبلاگ که منتسب و مدعی عرفان حقیقی اهل بیتی ست از توحید و احدیت پروردگار و بزرگانی چون علامه طباطبایی چه چیزی فهمیده اند.... اگر اشکالی دارید برید به علامه طباطبایی ره ایراد بگیرید که در کتاب لب الباب به نقل از علامه طهرانی فرمودند: به همه مقامات توحیدی اهل بیت می توان رسید الی نبوت و امامت (خدا عاقبت شما و همه کسانی که این گوشت چند سانتی در دهان مبارکشون به همین سادگی می چرخه و اولیای خدا رو متهم به انحراف میکنند به خیر کنه)
    کسانی که به استاد غفاری خرده میگیرند خوب است یکبار صوت تفسیر سوره حمد امام خمینی ره رو گوش بدن ادله دیگری برای حقانیت استاد غفاری نمیماند... در عجبم که نویسنده این وبلاگ که منتسب و مدعی عرفان حقیقی اهل بیتی ست از توحید و احدیت پروردگار و بزرگانی چون علامه طباطبایی چه چیزی فهمیده اند.... اگر اشکالی دارید برید به علامه طباطبایی ره ایراد بگیرید که در کتاب لب الباب به نقل از علامه طهرانی فرمودند: به همه مقامات توحیدی اهل بیت می توان رسید الی نبوت و امامت (خدا عاقبت شما و همه کسانی که این گوشت چند سانتی در دهان مبارکشون به همین سادگی می چرخه و اولیای خدا رو متهم به انحراف میکنند به خیر کنه)
    و شاید اقای غفاری سو استفاده نکنند
    اینرو کلی عرض میکنم .
    دقت زیاد اگر نیست بهتر است دقت زیاد شود خدا میداند حق با چه کسی است.
    ممکن است بعضی از حرف های دو طرف اشتباه باشد
    و لو اینکه شهید عشریه تأیید کنند مگر این دلیله؟
  • یکی از مریدان حضرت استاد غفاری (دام ظلّه)
  • با عرض سلام و آرزوی عاقبت بخیری!!!!

    لازم است خدمت خوانندگان محترم چند نکته نیز شفاف بشود:

    1. هنوز بعد از این همه فتنه انگیزی های مغرضانه و بعضا جاهلانه خانواده محترم شهید عشریه از علاقمندان حضرت استاد بوده و در جلسات ایشان شرکت می کنند . طبق این نوشته نتیجه می گیریم که خانواده شهید والا مقام یا از سر عناد یا از سر لجاجت ایشان را رها نمی کنند {حالا جزعده معدودی که در میانشان لجوج و عنود یافت می شود باقی نمانده اند.} از مدیران جهادی سایت روشنگرانه استاد کامل خواهشمندیم به دیدار این خانواده شهید رفته و آنها را از ضلالت ابدی و از عناد و لجاجت برهانید !!!!!

    2.مدیران جهادگر!!! این سایت اگر انصاف داشتند و دنبال بیان حق بودند باید تمام جوانب قضیه را بیان کنند نه اینکه حق و باطل را مشتبه کرده و با جلوه معصومانه به خورد دیگران دهند وصیت نامه شهید عشریه و کلیپ قرائت وصیت نامه توسط همسر شهید را ضمیمه می کردند تا خوانندگان این متن یک طرفه و با تحمیل فکری نویسنده به قضاوت ننشینند!!!(حقجویان با یک جستجوی کوچک در نت می توانند این کلیپ را در آپارات مشاهده کنند.)

    3.{برخیهایشان میدانند چه خبر است اما به خاطر آنکه برچسب انحرافی نخورند، مقاومت میکنند، اما برخی از اطرافیان عباسی هنوز نمیدانند مرید چه موجودی هستند،} به لطف روشنگری های شما مدیران با اخلاص و جهادی !!! ما مریدان غفار عباسی نه تنها برچسب منحرف بلکه بر چسب داعشی و جاسوس اسرائیل و... خورده ایم جواب سلام بعضی از رفقای ما را هم نمی دهند و بعضی ها حتی حاضر به هم بحث بودن با این افراد در دروس حوزوی نمی شوند و عده ای از این مریدان از مدارس اخراج و عده ای را به خاطر مرید بودن در حوزه ثبت نام نمی کنند. ولی با این حال پای مرادشان مانده اند چون کسی که حق را با قلب خود یافته باشد با زخرف القول امثال استاد کامل نه تنها نمی لغزد بلکه بر ایمانش نیز افزوده می شود.

    4.{شهید عشریه از طرف سپاه اعزام شده بود. «سپاه» طی چندماه اخیر مورد اهانت و حمله غفار عباسی و مریدانش نیز بود و هست. جای ابراهیم خالی است که حمله کنندگان به سپاه را بشناسد!}
    لازم است متذکر شوم هنوز عده ای از مریدان جضرت استاد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند یکی از آنها همرزم شهید عشریه است که با فشار هایی که روی آنها هست به خاطر آمدن در جلسات ولی هنوز حاضر به ترک مراد خویش نشده اند(به خاطر عدم ایجاد مزاحمت برای آنها از ذکر نامشان عاجزم!!!)
    هیچ ارگانی و هیچ شخصی در این مملکت طبق فرمایش حضرت آقا مصونیت از انتقاد ندارد حال اگر شما انتقاد به اشخاص فاسدی که در تمام ارگان ها یافت میشوند و در سپاه هم مع الأسف نفوذ کرده اند را اهانت می نامی بنام!!! ولی ما مریدان به پیروی از مرادمان هر جایی و هرشخصی را که دارای فساد باشد مورد نقد و انتقاد قرار می دهیم و خواهیم داد و از دست ما امان نخواهند داشت و به فضل الهی به دست ما ریشه کن خواهند شد.

    5. لازم میدانم به شخصه از تلاش های به وقفه شما در خاموش کردن این نور الهی تشکر کنم که حاصلی جز شعله ور تر شدن عشق مریدان به پیر و مرادشان و افزوده شدن به تعداد مریدان ایشان نداشته و از شما خواهشمندیم با قدرت بیشتر و با اخلاص هرچه بیشتری در این را ه قدم بردارید که مهره ی تبلیغی مناسبی برای شناخته تر شدن استاد کامل حضرت آیت الله غفاری (دامت برکاته و کثّر الله امثاله الشریف) هستین وفقکم الله.

    6. و مواردی دیگر که به خاطر تنگی وقت ناچارم از ذکر آن خودداری کنم .در نهایت خدمت جهادگران استاد کامل عرض کنم بابت تضییع وقتم از شما می گذرم .
    خدا نویسنده رو شفا عنایت کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی