استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

⭕️ چهارشنبه 21 فرودین 1398، #غفار_عباسی بر خلاف وعده هایی که داده بود، در شیراز به سخنرانی پرداخت. این سخنرانی هم همانند بسیاری از سخنان دیگر عباسی دارای نکات قابل توجهی بود. ادامه مطلب

⭕️ غفار عباسی در جمعه 23 آذرماه  1397، با تشبیه خودش به امام رضا علیه السلام، به مریدانش گفت : « این سفر من برگشتی ندارد و راه برگشتی برای من نگذاشته اند» کانالهای وابسته به #غفارعباسی هم با انتشار چند فیلم مظلوم نمایانه، این مراسم وداع را پوشش دادند و از تعطیلی جلسات استادشان ناله ها کردند و شکایت‌نامه‌ی سرگشاده‌ی شان به رهبری را منتشر کردند.حالا چه شده است که آقای عباسی بعد از چهار ماه، بر خلاف گفته‌ی خودش عمل می کند!؟

⭕️ او برای چندمین بار اعتراف کرد که مدرّسین و علمای حوزه با او مخالفند؛ اما هیچ گاه به دلیل مخالفت ایشان اشاره نکرد. عباسی نگفته است چرا بخشی از بدنه حوزه با او مخالف است، چرا معاونت تهذیب حوزه او را تایید نکرده است، چرا برخی از علما و اساتید سطوح عالی حوزه او را دارای صلاحیت نمی دانند و چرا برخی از دفاتر علما او را تکذیب کرده اند. وی جزئیات مخالفت کارشناسان حوزه علمیه را بیان نمی کند و مخالفینش را به اتهاماتی از قبیل نافهمی، بی دینی، معاویه صفتی، کثافت و ... متهم می کند.

⭕️ یکی از جملات بسیار جالب غفار عباسی در سخنرانی دیروزش این بود: «ما مثل غیر نباشیم که طعنه بزنیم، اهانت کنیم، توهین کنیم!» این جمله از انسان فحّاش و بد دهانی مثل غفار عباسی شبیه یک لطیفه است. او و مریدانش بهتر است بگویند چه کسی در مسجد رضائیه علیه آیت الله اعرافی سخن گفت ؟ چه کسی اتهام قتل خودش در آینده (!!) را به مسئولین حوزه نسبت داد؟ چه کسی در منبر #مسجد_رضائیه گفت خاک بر سر مسئولین حوزه ؟ (12مهر97) چه کسی در دفتر رهبری مرگ بر رحیمیان گفت ؟ (17آذر97) چه کسی در مشهد مرگ بر تحریری گفت ؟ (29اسفند97) به دستور چه کسی عده‌ای بدون اطلاع و اجازه قبلی وارد منزل #آیت_الله_ممدوحی شدند؟ (آذر97) چه کسی اقای انواری را در مسجد رضائیه از بالای منبر پایین کشید و به همراه پدرش با ضرب و شتم از مسجد بیرون کرد ؟ (1آذر97) چه کسی به مامور حفاظت پرواز در فرودگاه مهرآباد توهین کرد و او را ضرب و شتم کرد و به اموال فرودگاه خسارت وارد کرد؟ (1دی97) چه کسی به مخالفینش گفت «تو برو واق واق ت رو بکن» ؟ در همین سخنرانی 21 فروردین چه کسانی را «کثافت» نامیدی ؟

⭕️ غفار عباسی با مقایسه جلسات خودش و شیطان پرست ها و فرقه های انحرافی گفت : «عرضه ندارند اینها را جمع کنند اما دو تا جوان که میخواهند چیز کنند [بامبول] در میارن». این سخن اقای عباسی شبیه مثال معروفی است که به کسی گفتند لباست نجس است، او در پاسخ گفت: لباس خودت هم نجس است!! آقای عباسی! نجس بودن شیطان پرستها و جمع نشدنشان، چیزی از اشکالات تو کم نمی کند. اتفاقا متخصصین مربوطه در فرقه شناسی به بررسی و نقد جریانات معنوی نوظهور مشغولند؛ گروهکهایی که بدون نظارت فعالیت میکنند همین دکاندارانی هستند که مردم را با عبا و عمامه گول میزنند. قطعا اگر حکم اشخاصی مثل جعفری تبار اجرا شده بود، تو و امثال تو جرات این گونه سخن گفتن را نداشتی. امید است بر خورد قضائی قاطع با حضرتعالی آغازی باشد بر پایان #مدعیان_دروغین اخلاق و معنویت در حوزه و فراهم کردن «عدالت و امنیت جامعه در پیشرفت اخلاقی و معنوی». #خودامام_پنداری

نظرات (۷)

  • حواسمون باشه
  • سلام حواسمون به کلمه هایی که به آدما نسبت میدیم باشه، اگه حرفی که میزنیم درست نباشه تهمته. اگه حتی به فرض فرض هم درست باشه، غیبته.
    به آدما بی احترامی نکنیم ، هیچ مسلمون شیعه ای اجازه نداره به شخص دیگه حرف زشت بزنه.
    سلام
    اینهایی که مخالف حاج غفار غفاری هستن یه سری آدم بی توفیق و ناتوان هستن که خودشون ب جایی نرسیدن میخوان با رد و انکر دیگران نقص خودشونو بپوشونن
    آقای بنی زهرا
    اون کسانی که رفتند درِ خونه استادتون، مزدوران حوزه علمیه نبودند، ماموران اطلاعات بودند که با حکم قضایی رفتند درِ خونه ایشون. حالا چند تا سوال از شما:
    1. آیا ماموران اطلاعات حق ندارند با حکم قضایی بروند و خانه ای را بازرسی کنند؟ آیا این کار را غیر قانونی می دانید؟
    2. اگر ماموران اطلاعات با حکم قضایی بیایند و قصد بازرسی خانه ای را داشته باشند و اهالی خانه ممانعت کنند، آیا خلاف حکم قضایی رفتار نکرده اند؟
    3. آیا رفتار بر خلاف حکم قضایی، غیر قانونی نیست؟

    الان این وسط چه کسی کار غیر قانونی کرده؟ غیر از خانواده استاد؟
    آقای بنی زهرا! اصلا این حکومت حکومت جور و تمام ارکانش هم فاسد و ظالم! شد! حالا شما بفرمایید عرفا از صدر اسلام تاکنون! کدومشون و کجا با حکام جور و مخالفان چنین رفتار کوچه بازاری و توهین و غیبت داشتن! ماموران حکومت به عالمان برجسته دین بدترین توهینها رو داشتن اما علما با سیره اخلاقی و سکوت و تدبر عالمی رو مرید خودشون میکردن! الان بفرمایید عصبانیت ایشون استاداخلاق عارف با بنده و حسن بقال و پرویز کبابی چه تفاوتی داره؟؟؟ ماجرای بحرالعلوم و نراقی رو بخونید که سه بار بهش بی احترامی کرد.....
    سلام.
    آقای سید رضا بنی زهرا من کاری به حرف های شما ندارم ولی آیا کسی که انسان کامل قلمداد میکنید چرا باید این چنین حرف های بی ادبانه بزنه.
    حتما میخواین بگین کمال انسان به حرف و صحبتش ربطی نداره اگر شما صحبت آیت الله ممدوحی را میشنیدید می فهمیدید که این فرد متقلب و دکاندار است.در ضمن آیت الله ممدوحی از شاگردان مسلم علامه حسن زاده آملی هستند.
    به سید رضا بنی زهرا


    خودتون و به خواب زدین . روزی که خیلی دیره بیدار میشین . روزی که روحتون دیگه راه برگشتی نداره و در تسخیر شیاطینه . برگردین . کمی تامل کنید در صحبتهای این مکار
  • سید رضا بنی زهرا
  • سلام.ما حضرت استاد غفاری را استاد کامل عرفان میدانیم این برای ما اثبات شده است.حالا یک سوال از شما .آیا موزدوران حوزه ی علمیه اجازه داشتند به خانه ی ایشان در نبود استاد غفاری حمله ور شوند و بدون اجازه صاحب خانه وارد منزلشان شوند در حالی که در منزل استاد فقط همسرش و دخترش و عروسش که بار دار بود حضور داشته اند.آیا اسلام چنین اجازه را به آنها داده بود؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی