استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

در پست قبلی ملاحظه کردید که آقای عباسی (غفاری) مدعی است 25 سال شاگرد آیت الله بهجت بوده است. در این صوت او می گوید که من 17 سال شاگرد آقای بهجت بوده ام. (سخنرانی آقای عباسی (غفاری) موسوم به رنجنامه-دقیقه 9:30)

پ.ن: شاید منظور دوستانی که در کامنت های پست قبلی این ادعای ایشان را اینگونه توجیه می کردند که غفاری  نمی گوید:"25 سال" بلکه می گوید "قریب 25 سال" منظورشان همین 17 سال بوده است!!!

پ.ن2: حالا اشکال ندارد ما به خاطر 8 سال معامله را به هم نمیزنیم😄


پ.ن3: سخنرانی موسوم به رنج نامه همان سخنرانی ای است که آقای عباسی (غفاری) به بهانه رنج نامه بازی، به بسیاری از اساتید و فضلای حوزه و کشور توهین می کند.

نظرات (۱)

اولا این که شما میگوئید کسی که تازه به حوزه رفته نمی تواند از لحاظ عقلی در درس خارج فقه حاضر شود که این امر صحیح نمی باشد چون ظرفیت طلبه ها با هم متفاوت است.
ثانیا نوشتین حاجی گفته سلمان شیعه نیست.
این مطلب کاملا کذب است. ایشان فقط این مطلب رو گفته که ظرفیت و قابلیت شیعیان در آخرالزمان بالا تر هر دوره ای در تاریخ است چرا که بالاترین ایمان مربوط به شیعیان در آخرالزمان است اینست که به واسطه خطی بر کاغذ و در نبود امامشان ایمان می آورند.
صد درصد شرایط برای عبور از مقام سلمان ع  محیاتر هست چرا که ما در عصر انقلاب بزرگ خمینی هستیم که داعیه دار ظهور کبرائیم.
پیامبر در حدیثی خود را بی صبرانه مشتاق برادرانش در آخرالزمان هستم و سلمان می پرسد ای پیامبر آیا ما هم برادرت هستیم و پیامبر هم میگوید ای سلمان تو از اصحاب منی اما برادرانم که مشتاق آنها هستم در آخرالزمان هستند.
گر چه مومنان همگی برادرند ولی گویا در این حدیث پیامبر جایگاه شیعان در آخرالزمان را تبیین می نمایند.
فقط برادر عزیز  اندکی تامل.
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی