استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

مصاحبه سید روح الله صدر الساداتی در تحصن مشهد

❇️ سید روح الله صدر الساداتی در مصاحبه‌ی امروزش اعتراف کرده است که به بسیاری از ارگانها و مسئولین نامه نوشته است، از جمله به مقام معظم رهبری، اما هیچ پاسخی نشنیده است! حتی به دادگاههای مربوطه شکایت کتبی و شفاهی کرده است اما هنوز به او پاسخی داده نشده است! او با گفتن این جملات  نتیجه می گیرد که همه‌ی این ارگانها و مسئولین نفوذی هستند چون به او پاسخی که مورد قبولش باشد نداده اند.
🔴 او در ادامه مدعی می شود که دادسرای ویژه روحانیت «بدون دلیل» و «به زور» وارد خانه آقای عباسی شدند و همسر ایشان را «ضرب و شتم» کردند و «تهدید و ارعاب با سلاح» انجام دادند.  حمله به خانه استاد، حمله به خانه تک تک ما بود، اینها به مقصود اصلی انقلاب حمله کردند!
❇️ صدر الساداتی در ادامه مدعی می شود که «آتش به اختیار» ی که مقام معظم رهبری فرمودند به همین معناست که مقابل این نفوذی ها بایستیم و ما مجبور شدیم از راه های دیگر مثل تجمع اقدام کنیم و امیدواریم صدای ما به گوش ایشان برسد! این وظیفه ای بود که باید انجام می شد!
🔴 صدر الساداتی در ابتدای مصاحبه اشاره می کند جوانان انقلابی «بسیاری» (میلیونها نفر)از «سرتاسر» ایران «معارف توحیدی» را از «استادی فرزانه» در «جلساتی معنوی» می شنود و ایشان این جوانان را «زنده» کرد! انقلاب هم برای همین آمد که انسان «تربیت» کند، برای «تهذیب نفس» و «جهاد اکبر»!

❔سوالاتی پیرامون این سخنان به ذهن می رسد:
❓1- روح الله صدر اعتراف میکند که از مسئولین مربوطه پاسخی دریافت نکرده است؛ آیا بهتر نیست ایشان و غفار عباسی و سایر ارادتمندان در منش و روش خودشان بازنگری کنند که شاید خودشان اشتباه کرده باشند ؟!
❓2- روح الله صدر به عنوان نماینده مردم هرمزگان در خبرگان رهبری چگونه بدون تحقیق مجموعه ای از مومنین در دادسرای ویژه را متهم به «ورود بدون اذن» و «حمله بدون دلیل» می کند ؟! آیا او در آنجا حاضر بوده است یا تنها به صحبتهای برخی از حاضرین در صحنه اکتفا کرده است ؟! آیا این گونه قضاوت و اتهام پراکنی و تضعیف نظام ، رسم عدالتخواهی و تقواست ؟
❓3- او قشون کشی خیابانی و حمله و شعار و فحاشی علیه مخالفین غفار عباسی را مصداق آتش به اختیار دانسته است. سوال اینجاست اگر اینگونه رفتارهای آنارشیستی و چپگرایانه پاسخی دریافت نکردند، تا کی قرار است به این رویه ادامه دهند ؟
❓4- آخرین سوال که مهمترین و کلیدی ترین سوال می تواند باشد: مرجع تشیص این که یک درس اخلاق «معنوی » است چیست ؟ یک مومنی که هنوز خود و خدا و مسیر سلوک را نمی شناسد چگونه می تواند «استاد فرزانه» را تشخیص دهد ؟ به چه دلیل بدون این که کسی را بشناسد دستورات معنوی او را تجربه کند ؟ چرا هیچ یک از اساتید عرفان و اخلاق حوزه علمیه «غفار عباسی» را به عنوان یک «مجتهد» و «استاد اخلاق» تایید نکرده اند ⁉️

سخن پایانی: آقای صدر الساداتی! نظام و حکومتی که تو را تایید صلاحیت کرد، در صلاحیت استادت تردید دارد! اگر نظام را قبول نداری، بهتر است در صلاحیت خودت هم تردید داشته باشی...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی