استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

⭕️ چهارشنبه 21 فرودین 1398، #غفار_عباسی بر خلاف وعده هایی که داده بود، در شیراز به سخنرانی پرداخت. این سخنرانی هم همانند بسیاری از سخنان دیگر عباسی دارای نکات قابل توجهی بود. ادامه مطلب

مرحوم آیت‌الله العظمی میلانی بارها قبل از اعزام طلاب,جهت تبلیغ می فرمودند:

هر کجا رفتید از مردم آن منطقه بپرسید:از کدام مرجع,تقلید می کنید؟بعد رساله همان آقا را بگیرید و بر اساس فتاوایِ همان مرجع تقلید,مسائل شرعی را برای مردم بیان کنید!

حرام است بر شما که نام مرا بر منبر ببرید و مرجعیت مراتبلیغ و ترویج کنید!

مرجع تقلیدِ مردم در هر منطقه,محترم است.اگر مرجعِ دیگری معرفی شود,قداستِ روحانیت شکسته می شود و اگر قداستِ روحانیت شکسته شد,مصیبت درست می شود.اگر مقلدانِ مرجعی خواستند از مرجع تقلید خودشان برگردند و از شما رساله مرا خواستند به آن ها ندهید!

ایشان اصلا راضی نبودند که نامی از ایشان برده شود و مقلدانِ مرجعِ دیگری را,مقلدِ ایشان کنیم.این حرکت در نگاه ایشان,با کیان روحانیت سازگار نبود به همین خاطر می فرمودند:

حرام است که نامی از من ببرید!


سیره فرزانگان,عبدالحسن بزرگمهر نیا,نشر سامان دانش به نقل از:

گوهر ناشناخته_خاطراتی ازآیت‌الله العظمی میلانی_عبدالحسن بزرگمهر نیا,از مجموعه مصاحبه ها در باره آیت‌الله العظمی میلانی,ص233,گفتگو با محمود افتخار زاده.

سیره فرزانگان

ه فردی بنام حجت الاسلام (پ)از فرصت عدم حضور یا قایم موشک بازی #غفارعباسی کمال استفاده را برده است و سعی بر این دارد که شاگردان پراکنده استاد را جمع کند و دستگیری کند...

علی گودرزی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

✔غفار عباسی معروف به #غفاری کیست؟
✔پیام حج #غفاری واقعا چه بود؟
✅بعد از سفر حج، #غفارعباسی سخنانی مطرح میکند و اعلام میکند که پیامی از سفر به همراه دارد و آن را بیان خواهد کرد....
در سخنرانی خود پیام را به #دروغ مساله دیگری مطرح میکند و جالب است بدانید یکی از نزدیکان ایشان (ط) بعد از آن سخنرانی کذایی در گوش ایشان میگوید : یک #اناالحق می گفتید و کار را تمام می کردی😀😀 (ادامه مطلب را ببینید)

سخنان خنده/گریه دار غفار عباسی در اولین روز سال 98

🔵 آقای عباسی در سخنرانی روز اول فروردین 1398 گفته است: «ما از حقّمان نخواهیم گذشت» و گفته است: «با زن و بچه‌ی یک کافر، ملحد، ضد انقلاب و یهودی اینگونه برخورد نمی‌کنند [گریه‌ی مریدان]» او در ادامه سخنانش، به تقبیح بازرسی از منزلش می‌پردازد. «گروهی نقاب‌زده و اسلحه به دست» تعبیری است که عباسی برای بازرسان دادسرای ویژه روحانیت قم به کار می‌برد.
🔴 عباسی به «ضرورت عدم تفرقه میان جبهه انقلاب» اشاره می‌کند و از مریدانش می‌خواهد به دلیل حضور رهبری در مشهد به  تحصنشان خاتمه دهند و تاکید می‌کند که «نمی‌گویم آرام بگیرید». او هیچ اشاره‌ای نمی‌کند که این تحصن با دستور چه کسی انجام شده است. او با اشاره به حادثه‌ی دیروز، کار دادسرای ویژه را «دشمن شادکن» میخواند چون سوژه‌ای را به دست رسانه‌های دشمن داده است. ادامه مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم

از اقدام شایسته دادگاه ویژه روحانیت در برخورد با یکی از عرفای خودخوانده یعنی غفاری (نام خانوادگی وی عباسی است و مدعی شده که مرحوم ایت الله بهجت از وی خواسته که نام خانوادگی خود را از عباسی به غفاری تغییر دهد )

تشکر وحمایت می کنیم وبه عنوان افرادی که سال هاست با فساد و انحراف مبارزه کرده ایم امیدواریم با دیگر کاریکاتور های معنوی و نیز مروجین تشیع لندنی نیز برخورد قاطع صورت گیرد

در این زمینه به دو نکته مهم اشاره می کنیم

اولاً کسانی که موجب تقویت این فرد شده اند متاسفانه غالبامعممین هستند.  

ثانیا از ۵یا۶سال پیش تا امروز هر چقدر به مسئولان فرهنگی استان وشهرستان در این زمینه و انحرافاتی نظیر ان هشدار می دهیم در این زمینه اقدام خاصی از سوی کسانی که شرعا وقانونا موظف هستند انجام نپذیرفته است و ما همچنان به عنوان بخشی از حوزویان بروجرد به انفعال مسئولان در مقابل انحرافات فکری اعتراض جدی داریم امیدواریم که با ترویج اندیشه های امام خمینی وامام خامنه ای و متفکران مورد تایید ولایت مانند علامه شهید مرتضی مطهری روز به روز عقلانیت جامعه مذهبی ما رشد وتعالی پیدا کند.

در پایان ذکر این  لازم است اگر در شیوه برخورد نهادهای قضایی یا رابطه انها کار خلافی انجام پذیرد نسبت به ان معترض وپی گیر خواهیم بود ولی برخورد با منحرفین فکری در صورتی که به ترویج آن ادامه دهند وصرف اعتقاد فردی نباشد جزو اصلی ترین وظایف دستگاه قضایی است

روحانیت انقلابی بروجرد

۱۳۹۷/۱۲/۲۸

#مقاومت_در_بروجرد

@moghavemat_borujerd