استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

غفار عباسی (غفای)

شخصی در قم با نام غفار عباسی در لباس طلبگی، مشغول به فعالیت دینی و عرفانی است. ایشان خودشان را شاگرد آیت الله بهجت (ره) و آیت الله سعادت پرور (ره) معرفی می کند. افراد زیادی برای پیمودن مسیر سلوک پای منبر ایشان می نشینند. نه تنها قم، سایر شهرهای کشور هم از میزبانی ایشان بی بهره نیستند.

من مدتی در مجالس ایشان حاضر شدم، منابعی را که برای مطالعه معرفی کردند بررسی کردم. سوالاتی برایم پیش آمد و پس از جستجو، فهمیدم آقای عباسی (مشهور به غفاری) آنچه گوید نیست! اما متاسفانه خود ایشان و بدتر از او، اطرافیانشان، پذیرای کاستی های موجود در روش و منش و کُنش شان نیستند.

قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در این جریان مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد. این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری.

نظرات (۴)

  • محمد رضا
  • با سلام .من ایشان را نمیشناسم ولی همین مقدار میدانم غیر از در خانه اهل البیت جایی دیگر رفتن خطا است برو به سرچشمه بچسب 0 دیگران به تو چیزی نمیدهند .چون در این دنیا انسان کامل غیر انها نداریم بقیه مثل تو یا کمی بالاتر از تو هستند.تمام معارف را گفتند بیخود درخانه دیگران نرو.انسان نیاز به هیچ استادی ندارد به اچه از اهل البیت اموخته عمل کند .انچه نمیداند صبر کند واز اهلش بپرسد وسلام
    تصحیح پست قبلیم
    آیت الله سعادت پرور در قید حیات نبودند و عباسی به راحتی خودش را به ایشان منتسب میکرد
    همین پروژه را بعد از رحلت آیت الله بهجت پیشه کرد و شروع کرد خودش را به ایشان منتسب کردن
    غفاری که تا زمان زنده بودن حضرت آیت الله بهجت خودش را عباسی معرفی میکرد و ما هم به همین نام میشناختیمش در تمام این مدتی که بنده ایشان را میشناختم و حضرت آیت الله بهجت هم در قید حیات بودند حتی یک بار هم نشد حرفی از ایشان بزنند یا نقل قولی کنند و بگوید که ایشان استاد من است و فقط و فقط میگفت که من شاگرد آیت الله سعادت پرور هستم.
    آیت الله سعادت پرور در قید حیات بودند و به راحتی میتوانست خودش را به وی بچسباند بعد که حضرت آیت الله بهجت به رحمت خدا رفتند پروژه جدیدش شروع شد و خودش را به ایشان چسباند.
  • علی کشاورز
  • نمیدانید چرا به ایشون میگن غفاری؟
    مگه اسسمش غفار نیست و فامیلیش عباسی نیست.
    پاسخ:
    ایشون مدعی است که به توصیه آیت الله بهجت (ره) فامیلیشان را به غفاری تغییر داده اند.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی