استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

شناسنامه غفار عباسی

غفار عباسی گویدره (زاده 12 شهریور 1341 - مراغه) طلبه شیعه ایرانی است. پس از آشنایی با سید فرید موسوی، در سال 1366، تحصیلات غیر رسمی حوزه‌اش را آغاز کرد. او در سال 1371 و با وساطت سید فرید موسوی، به جلسات عمومی اخلاق آیت الله علی پهلوانی تهرانی راه می یابد.[سراج24 - : استاد «غفار عباسی» کیست؟+تصاویر]

 

⭕️⭕️ استاد و ولی نعمت صدرالساداتی 😳 بر خلاف او که علت سیل را سپاه و... می دانست، (نهم اردیبهشت امسال در تهران) اعلام کرد علت نابود شدن مزارع و خانه های مردم در استانهای گلستان، لرستان، خوزستان و ... #نفرین_سیده_خانم است. نفرین ایشان هنوز تمام نشده است و در سیل بعدی خانمان همه را از بین خواهد برد! لطفا رسانه باشید و اطلاع رسانی کنید...⭕️⭕️⭕️.

 

 

 

⏱۲۵ آذر 1397، تعطیلی فعالیت دفتر غیر قانونی موسوم به حفظ و نشر آثار غفار عباسی در کانال رسمی‌شان اعلام شد. این اقدام در راستای جلب اعتماد #آیت_الله_سیفی_مازندرانی و به توصیه ایشان انجام شده بود. مریدان نزدیک #غفار_عباسی، همانند #ابوالفضل_شهادتی ، به آیت الله سیفی مازندرانی قول تعطیلی «تمامی» فعالیتها را داده بودند. اما کانالهای رسمی و غیر رسمی دیگری به تبلیغ غفار عباسی مشغول شدند.

بدون شرح، خودتان نگاه کنید:



#غفارعباسی ۲۳آذر۹۷، در سخنانی #خودکوه_پندارانه، گفت: به من فشار آوردند و راهی دیگری جز وداع و تعطیلی جلسات ندارم😑 مثل امام رضا علیه السلام که مجبورشان کردند 😳
اما #صدرالساداتی در نامه‌ای سرگشاده به مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۹اسفند۹۷ گفت: «استاد با مَنِشی کریمانه خودشان جلسات را تعطیل کردند!» (نازی 🥺)

غفار عباسی در همان سخنرانی خداحافظی اش می گوید به شاگردان مرحوم سعادت پرور مراجعه کنید و به آنها توهین نکنید، اما مریدانش در مشهد به شاگردان شاخص آیت الله سعادت پرور توهین می کنند و شعار مرگ علیه ایشان سر می دهند!

پ.ن۱: پس بالاخره به اعتراف هر دوتون تعطیل شده بود، چی شد دوباره پشیمون شدید ؟!
پ.ن۲: با این تناقضاتی که در میان سخنان خودتان است چه می‌کنید ؟ اخرش استاد خودش تعطیل کرد یا با فشار کوه شکن تعطیل شد ؟
پ.ن3: غفار عباسی با همین «منش کریمانه» علمایی که به او انتقاد کردند را سگ، معاویه صفت، بی دین و ... خطاب کرده است.


این مقاله بر اساس تحقیقات میدانی و کتابخانه‌ای تهیه شده است. نام نویسنده یا نویسندگان آن مشخص نیست. برای دانلود می توانید از لینک زیر اقدام کنید:

دریافت
حجم: 4.56 مگابایت