استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

در این قسمت به صورت تفصیلی از زبان شاگردان مرحوم آیةالله پهلوانی مساله اجازه تربیت مورد بحث قرار می گیرد و در سیری منظم بعد از توضیح علمی آن سیر تاریخی اش بررسی می شود. پیشنهاد میکنیم و خواهش میکنیم ضمن مشاهده فیلم و ارسال جهادگونه به دوستانتان، نظرتان را هم برای رضای خدا به و ارتقای کار فرهنگی _جهادی ما، به ما بیان کنید.

خردادماه ۱۳۹۷ اولین پست استاد کامل در وبلاگ بارگزاری شد...
از آن روز تاکنون انتقادات و تناقض‌های زیادی را طرح کردم؛ ولی هیچ گاه پاسخی از غفار عباسی و مریدانش نشنیدم..

تحریری‌چی، شاگرد مدرسی، تفکیکی، اخباری، ضد عرفان، منافق، امنیتی... اینها بخشی از عناوین واتهاماتی‌ست که در این یکسال و چندماه نثار بنده کرده‌اند! چرا؟

یکی از شگردهای مدعیان دروغین برگزیدن نام‌های مستعار و با مفهوم است و هم چنین بیان خاطرات و خوابهایی که فقط خودشان شاهد آن بوده‌اند! (شهادت دم روباه!) ماجرای زیر را بخوانید و بدانید چگونه «شائول یهودی» به «پولس قدیس» تغییر نام داد و عرفان و شریعت مسیحیت را بدعت آلود کرد:

فرعون درون

همه ما در وجودمان مصر داریم، همه ما فرعون هستیم، ما فرعونهای کوچکی هستیم به اندازه مصرهای درونمان، خدا نکند عده ای حاضرباشند به ما سواری بدهند و مرید ما باشند.... همه ما روزی چندین بار درون خودمان فریاد میزنیم انا ربکم الاعلی.
خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند