استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

سخنان خنده/گریه دار غفار عباسی در اولین روز سال 98

🔵 آقای عباسی در سخنرانی روز اول فروردین 1398 گفته است: «ما از حقّمان نخواهیم گذشت» و گفته است: «با زن و بچه‌ی یک کافر، ملحد، ضد انقلاب و یهودی اینگونه برخورد نمی‌کنند [گریه‌ی مریدان]» او در ادامه سخنانش، به تقبیح بازرسی از منزلش می‌پردازد. «گروهی نقاب‌زده و اسلحه به دست» تعبیری است که عباسی برای بازرسان دادسرای ویژه روحانیت قم به کار می‌برد.
🔴 عباسی به «ضرورت عدم تفرقه میان جبهه انقلاب» اشاره می‌کند و از مریدانش می‌خواهد به دلیل حضور رهبری در مشهد به  تحصنشان خاتمه دهند و تاکید می‌کند که «نمی‌گویم آرام بگیرید». او هیچ اشاره‌ای نمی‌کند که این تحصن با دستور چه کسی انجام شده است. او با اشاره به حادثه‌ی دیروز، کار دادسرای ویژه را «دشمن شادکن» میخواند چون سوژه‌ای را به دست رسانه‌های دشمن داده است. ادامه مطلب
⚪️ غفار عباسی با اشاره به حجت الاسلام علم الهدی می گوید: «نماینده‌ی آقا یعنی خودِ آقا» و مدعی می شود که هرچه آقای علم الهدی بگوید روی چشم میگذارد و عمل میکند. غفار عباسی می‌گوید روح الله صدر انتظار داشته است که آقای علم الهدی پاسخش را بدهد؛ اما هیچ زمینه‌ای برای دیدار با علم الهدی فراهم نشده است و از ایشان پاسخی دریافت نکرده است.
⚫️غفار عباسی در ابتدای سخنانش از هماهنگی با آقای «کفشدار» سخن می‌گوید. «کفشدار توسی» یکی از طلاب مرید غفار عباسی در مشهد است. برادرش مدیر یکی از سایتهای مشهور خبری است که تحت امر غفار عباسی، در بزنگاه‌های لازم، در اشاعه‌ی تفکرات غفار عباسی کمک کرده است. (در مورد هزینه های مشکوک غفار عباسی در رسانه بیشتر خواهم نوشت، ان شاء الله)
🔵 خروج معتکف از مسجد، به فتوای مقام معظم  رهبری، تنها برای امور ضروری جایز است. اما آقای غفار عباسی، بدون تصیلات کافی دینی، در سخنانش معتکفین را اجازه می دهد از مسجد خارج شوند.
‼️ آقای عباسی! پیرامون سخنان امروزت، در اولین روز سال 1398، نکاتی مطرح است:
⁉️1- فحاشی‌ها و اتهام‌پراکنی‌ها و حملاتی که تو یا با دستور تو در این چند سال به مومنین صورت گرفت بر اساس حکم کدام دین بود ؟ آیا با یک یهودی کافر هم چنین رفتاری می کنند ؟ به چه جرمی آقای انواری و پدرش را با ضرب و شتم از مسجد رضائیه بیرون کردید؟ مگر شما طالب گفتگو نیستید؟ مگر ادعا نمی کنی بیایند و با تو رو در رو سخن بگویند؟ چرا از بالای منبر، تنها به دلائل شخصی، برخی از طلاب و فضلا را سگ، معاویه صفت، غیر انسان، ملعون، بی سواد، بی دین، خائن، نانجیب، جاسوس و ... میخوانی؟ و چگونه برای برخی از اتهامات و فحاشی‌ها قسم جلاله میخوری !؟ چرا مریدانت، به دستور تو، بدون اجازه قبلی و به صورت ناگهانی به بیت آیت الله ممدوحی وارد شدند و ایشان را بازخواست کردند که چرا علیه تو سخن گفته است ؟ چرا مریدان تو به دستور تو، و به سرکردگی احد ایمانی، در دفتر رهبری در قم تجمع کردند و شعار مرگ علیه مسئولین و منصوبین رهبری دادند ؟ ماموران حفاظت پرواز تهران-تبریز چه کرده بودند که با چوب دستی‌ات ضرب و شتمشان کردی و به دستور تو مریدانت به مامورین حمله کردند و به فرودگاه خسارت زدند؟! أَ تَأْمُرُونَ النّاسَ بِالْبِرِّ وَ تَنْسَوْنَ أَنْفُسَکُمْ  و انتم تتلون الکتاب ؟ [که متاسفانه تو نمی‌توانی از روی «کتاب» بخوانی!]
⁉️2- آقای عباسی! پشت گوش چه کسی مخمل است ؟! رفتار رسانه‌ای تو و مریدانت نشان داده است برای ساکت کردن نیروهای انقلابی و نظام، همیشه آبروی حوزه، امام و انقلاب را هزینه کرده‌اید. خویشتن‌داری مسئولین انقلابی تو و مریدان و امثال همه شما را وقیح کرده است تا هر غلطی که خواستید انجام دهید و هر گاه سخن از دادگاه و پاسخگویی به مجامع قضایی شد، فریاد وا اسلاماه و «بگم! بگم!» و «ننه من غریبم!» سر دهید! چه کسی با دستور تو حضور قانونی و شرعی بازرسان دادسرای ویژه را رسانه‌ای کرد تا به قوه قضائیه فشار بیاورد و از مرادش دفاع کند ؟ چه کسانی با دستور چه کسی مقابل دفتر رهبری در مشهد تحصن کردند ؟ پس این تو بودی که رفتار وقیحانه «دشمن شادکن» را علیه نظام آغاز کردی و به زودی همه خواهند فهمید چه حقه های کثیفی در راهبردهای رسانه‌ای تو بوده و هست و إِنَّکُمْ لَتَأْتُونَ الْفاحِشَهَ ما سَبَقَکُمْ بِها مِنْ أَحَدٍ مِنَ الْعالَمِینَ.
⁉️3- #شاید_خنده_تان_بگیرد ولی تو می گویی «نماینده‌ی آقا یعنی خودِ آقا» و خیلی‌خنده دار است که بیشترین و وقیح ترین حملات و توهینهای تو به نمایندگان و منصوبین رهبری بوده است. امروز مرغهای پخته‌ی نورزی از این سخنت قهقهه می‌زنند! اگر نماینده‌ی آقا خودِ آقاست، و اگر آقای علم الهدی دیدار تو و مریدانت را نپذیرفته و پاسخ تو را نداده است، یعنی خودِ حضرت آقا پاسخ تو را نداده است! پس برو فکر کن، در گذشته ات، ببین چه کرده‌ای که نماینده‌ی رهبری حاضر نیست پاسخ‌ات را بدهد و بترس از عَذابٌ غَیرُ مَرْدُودٍ .
⁉️4- تجربه بررسی سخنان تو نشان می دهد هر جا بخواهی به مخالفان فحاشی کنی می گویی : «خط قرمز ما فقط خودِ آقاست» و هر جا بخواهی مظلوم نمایی کنی می گویی: «نماینده‌ی آقا یعنی خودِ آقا»! وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لَا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ !! تا کی باید این کاریکاتورِ رفتاری تو را تحمّل کرد ؟!
⁉️ 5- آیا باید اجازه داد تو و مریدانت با پولهایی، که معلوم نیست از کجا می‌آید، با احساساتِ جوانان این مملکت بازی کنید؟ به اسم امام و انقلاب و معنویت و عدالت و آزادی بیان ؟! آیا روایات اهل بدعت را نخوانده‌ای ؟ می‌دانی اهل بیت علیهم السلام چگونه با اهل بدعت رفتار کردند ؟! مَنْ دَعا النَّاسَ الی نَفْسِهِ وَ فیهِمْ مَنْ هُوَ اعْلَمُ مِنْهُ فَهُوَ مُبْتَدَعٌ ضالٌّ (این روایت در کتاب «تحف العقول» است!) امَّا صاحِبُ الْبِدْعَةِ فَقَدْ اشْرَبَ قَلْبَهُ حُبَّها، وَ امَّا صاحِبُ الْخُلْقِ السَّییءِ فَاذا تابَ مِنْ ذنْبٍ وَقَعَ فی ذَنْبٍ اعْظَمُ مِنَ الذَّنْبِ الَّذی تابَ مِنْهُ... خدا عاقبتت را به خیر کند که چقدر از نوجوانان و جوانان و چقدر از معارف ناب شیعه در عرفان و فلسفه را با اسم انقلابی گری و معنویت  به لجن کشاندی! و الله خیر الماکرین...
#استادکامل #غفارعباسی #کاریکاتور_معنویت #شفافیت_مالی #مدعیان_دروغین

نظرات (۷)

اول حکم اجتهادشو بیاید بعد بگیم معلم اخلاق
خدالعنتتون کنه که در باره آقام غفار اینطوری میگید...



شما وبلاگ ویس بی نام و نشان که معلوم نیست چه کسی از روی حسادت بهتون دستور میده مطلب بزنید . طالب آدم هایی همچون آقا شایان هستید.
این افراد مرهمی بر دل مریضتون هستند .

اگر استاد عباسی آدم خطاکاریه که جوان ها را از فساد و فحشا به تهذیب نفس رهنمون میکنه خوب اینهمه دستگاه قضایی و غیر قضایی داریم ایشون را دستگیر کنند نیازی به فحاشی و بهتون زدن بی سواد های عوام گرایی چون شما نیست.

برادر وبلاگ نویس قضاوت های دروغ و نقل قول های دروغ فقط ریشه خودتون را می سوزاند
سلام . ملاک پرت بودن یک استاد اخلاق اینه که نظراتشو به روایات و آیات عرضه کنید . و این کارو بکنید و تضادی نخواهید دید . والسلام . دیگه کوبیدن نداره .
برادر عزیز والله العلی العظیم من جوان سی ساله در تهرانم و سخنان حاج اقا ایمانی منو سر عقل اورد . حالا با حاج اقا اونجوری که باید و شاید اشنایی ندارم . ولی کتمان نکنیم مسائل رو . از روی هوای نفس نظر ندهیم . مه من حقیر نه شما بزرگوار
جرم اقای عباسی اینه که جوانان رو از منجلاب گناه و فساد که یکیشون.منم نجات داد اگر تا دیروز نماز نمیخوندم الان میخونم اگر این کوچه و اون کوچه دنبال ناموس مردم بودم الان توبه کردم اره گناهایشون اینه.... گناه اقای غفاری اینه که امثالکسانی که ادعای استادی رو دارند اما عرفان و معنویت رو محدود کردند نیستن. گناه غفاری اینه که تو جلساتشون شهید مدافع حرم تربیت میکنه امثال شهید ابراهیم عشریه و علی سیغی ها رو داره تربیت میکنه اره دوستان عزیز شیطان و شیاطین باید احساس خطر کنند چرا که جوانانی که تا دیروز تو منجلاب و دام شیطان اسیبودن امروز دق دقشون رضایت خدا و شهادت.شده . ای مخربین کمی هم تقوی داشته باشید. امام زمان ع چی میخواد مگه غیر اینه که گناه رو بزاریم کنار😔😔 حالمون خوبه به پیر به پیغمبر خرابش نکنید کمی هم انصاف داشته باشید چیشد یه خوبی این اقای غفاری نداشت😳 تا کی از خدا بترسید ای بندگان خدا . العاقبه للمتقین....
پاسخ:
ویژگیهایی که برای آقای عباسی شمردید، می توان برای آیت الله منتظری، گروهک فرقان، سازمان منافقین، خوارج و ... هم شمرد. آنها هم گمان می کردند در مسیر حقیقت و عدالت گام بر میدارند اما سرنوشت شان شمشیر کشیدن علیه چه کسانی شد ؟
آقای عباسی صلاحیت قرار گرفتن در مقام استادی را ندارد و تفکراتی انحرافی دارد. اگرچه ممکن است چند صباحی انگیزه ی ترک گناه و انجام واجبات در شما ایجاد کند.

سلام.
وقت بخیر.
اگر روش عرفانی و سلوکی ایشان خطا بود و اگر مورد تایید نبود رسما از یک نهاد رسمی، ایشان را تکذیب میکردند و نه تو یک وبسایت که معلوم هم نیست کی مدیر مسئولشه.
من با خواندن این نوشته های شما روز به روز به خلوص و اعتماد این عارف پی میبرم.
اگر مسیرش غلط بود نیاز به این نبود که عین ساواکها بریزند تو منزلش. خیلی راحت میبردند محاکمه میکردند. معلومه که ضعف ندارد و حسابش پاک و از محاسبه بی باک.

نظری چیزی دارید به ایمیل این حقیر ارسال فرمایید.
پاسخ:
سلام
متشکرم از توجه شما
نه یکی بلکه چند نهاد و شخصیت حقیقی و حقوقی ، علیه غفار عباسی روشنگری کردند و ادعاهای او را دروغ دانستند.
خدا هرچی آخوند هست از زو زمین ورداره این جنگ زرگری ها دیگه فایره نداره همتون خر والاغ یه آخورهستید عربای نکبت گور پدرعباسی و بقیه آخوندا/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی