استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

 

 

 

⏱۲۵ آذر 1397، تعطیلی فعالیت دفتر غیر قانونی موسوم به حفظ و نشر آثار غفار عباسی در کانال رسمی‌شان اعلام شد. این اقدام در راستای جلب اعتماد #آیت_الله_سیفی_مازندرانی و به توصیه ایشان انجام شده بود. مریدان نزدیک #غفار_عباسی، همانند #ابوالفضل_شهادتی ، به آیت الله سیفی مازندرانی قول تعطیلی «تمامی» فعالیتها را داده بودند. اما کانالهای رسمی و غیر رسمی دیگری به تبلیغ غفار عباسی مشغول شدند.

 

⏰چند روز پیش بخشی از سخنرانی #غفارعباسی در 26 فروردین 98 توسط همین کانال تعطیل شده منتشر شد.

⚠️خلاصه ی سخنان غفار عباسی این جملات است:

⭕️1- «نیرنگهای درونی انسان شناخته شده نیست [پیچیده است].»
⭕️2- «ما نباید جوری حرف بزنیم که دشمن شاد شویم، اشکالی ندارد منافقی در لباس خودی ما را اذیت کرده باشد»
⭕️3- «شهید احمد کاظمی را نگاه می کردم، بهشت رضوان حقیقی را در چهره این شهید دیدم، خیلی باهاش حرف زدم... برخی از شهدا گوشه ای از ملکوت را نشان می دادند، اما ایشان تماما نشان می داد! ... آن چهره چهره‌ی تابناکی بود!».
⭕️۴-«ما این انقلاب را به سادگی به دست نیاورده‌ایم که با یک چیزی خدای ناکرده کنار بنشینیم و بی تفاوت باشیم. ما تا آخرین قطره خون، آرزوی مان این است که شهادت جسمانی هم نصیبمان بشود!»
⭕️۵- «امروز وقتی در دلم با احمد کاظمی حرف می زدم دیدم ما جدای از اونها نیستیم، اونها جدای از ما نیستند»
⭕️۶- «دوست دارم به دست نا اهلان بریده از اسلام و قرآن، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خونم ریخته شود، نه به دست خودی اشتباهی! خدا نکند این چنینی باشد!»
⚠️این سخنان غفار عباسی حاوی نکاتی است:
🔆نتیجه‌ی نگاه دو قطبی غفار عباسی این است که خودش حق است و هر که علیه او یا منتقد اوست منافق و باطل است. هر کس او را به هر دلیلی بیازارد «منافقی‌ست در لباس خودی»، یعنی امکان اینکه خود عباسی اشتباه کند وجود ندارد... #خودمعصوم_پنداری ؟!
🔆غفار عباسی مدعی ست «بهشت رضوان حقیقی» و «تمام ملکوت» را در چهره شهید کاظمی دیده است. او با بیان این گونه جملات و ایجاد نسبت میان خودش و بزرگان می تواند کسب بزرگی کند. دیدن شهید، گفتگو با شهید، دیدن مقام شهید، یکی بودن با شهید و ... مفاهیمی است که غفار عباسی در ضمن بیان عظمت شهید کاظمی برای خودش مطرح می کند.

🔆غفار عباسی آرزوی می کند به مقام شهادت جسمانی «هم» برسد. یعنی یقین دارد قبلا به مقام «شهادت روحانی و معنوی» رسیده است! تالی فاسد این توهم غلط همان «هیچ انگاری مکه و مدینه» است که در اولین سخنرانی پس از سفر حج اش گفت این سفر چیزی به من اضافه نکرد و تمامی اینها (مکه و مدینه) نزد من بود !! (زیرا من به مقام شهادت رسیده ام...)
🔆 به نظر می رسد «انقلاب» ی که در ذهن غفار عباسی و مریدانش است چیزی غیر از «انقلاب اسلامی ایران» است. #تفسیر_به_رای زیرا غفار عباسی و مریدانش با عنوان انقلابی گری به هر که خواسته اند در نظام اسلامی حمله کرده اند و هر یک از منتقدین طرفدار انقلاب اسلامی ایران را «منافق، حرام زاده، معاویه صفت، پست تر از حیوان و ... » می دانند. 🔆 متاسفانه در جملات پایانی، باز هم به کشته شدن خودش اشاره می کند و می گوید دوست ندارم به دست خودیها بمیرم ... #خود_مقتول_پنداری
🔆 عباسی در این چند دقیقه خودش را جامانده ای از قافله شهدا معرفی می کند که به مقام شهادت معنوی وروحانی رسیده است و منتظر شهادت جسمانی است و هیچ گاه جدای از شهدا نبوده است... به نظر شما چگونه می توانیم درستی سخنان او را احراز کنیم ؟!
‼️ غفار عباسی می گوید باید مواظب کلام و رفتارمان باشیم که علیه حکومت اسلامی کاری انجام ندهیم که دشمن شاد شویم.... امیدواریم ایشان به این مسئله عمل کنند.
📌پ.ن1: مریدان غفار عباسی و سایر اکانتهای مربوط به گروه سایبری این جریان، در اقدامی هماهنگ روز معلم را با متنی احساسی به غفار عباسی تبریک گفته اند. آنها برای اثبات «مشروعیت» و قانونی بودن غفار عباسی ، از اهرم «مقبولیت» مردمی استفاده می کنند. زیادی طرفدار را دلیل بر حقانیت می گیرند در حالی که خانه از پای بست ویران است. چه بسیار نحله ها و فرقه ها منحرفی که طرفداران زیادی داشته و دارند... .
📌📌پ.ن2: یکی از عمده‌ اشکالات غفار عباسی و مریدانش، #تفسیر_به_رای های عجیبی است که از برخی آیات و روایات دارند. با توجه به این که غفار عباسی در کسب علوم ظاهری حوزه موفق نبوده است، ابزار درک معارف الهی از الفاظ قرآن و حدیث را ندارد پس طبیعی است که روش و موضعی بیرون از دایره ی علما داشته باشد

#مدعیان_دروغین #عباس_غفاری

 

  • ۹۸/۰۲/۱۵

نظرات (۳)

سلام
در جواب دوست عزیز(۱۱)اگر منظور شما از مشکل نطفه بودن پدر یا مادر ایشون هست باید بگم
به نظره بده شاید حرف شما اصلا و کاملا اشتباه و معصیت باشه

و
نظرم در مورد کلیپ
ایشون تو کلیپ مستقیما نگفتند که شهید روحلنی شدم.
احتمالا کنایتا گفته باشند اما صراحتا نگفتند
مشکل از نطفه س ...
درست شدنی نیست ...
سلام متاسفانه نتوانستم فایل صوتی رو دانلود کنم
لذا بدون صوت باز نشر داده شد

http://talabeh.net/ادعاهای-عجیب-و-غریب-غفار-عباسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی