استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

 

⭕️⭕️ استاد و ولی نعمت صدرالساداتی 😳 بر خلاف او که علت سیل را سپاه و... می دانست، (نهم اردیبهشت امسال در تهران) اعلام کرد علت نابود شدن مزارع و خانه های مردم در استانهای گلستان، لرستان، خوزستان و ... #نفرین_سیده_خانم است. نفرین ایشان هنوز تمام نشده است و در سیل بعدی خانمان همه را از بین خواهد برد! لطفا رسانه باشید و اطلاع رسانی کنید...⭕️⭕️⭕️.
⚠️⚠️شخصی که در تصویر لباس روحانی پوشیده است، پرونده ی تحصیلی اش در حوزه علمیه باطل شده است و دانش کافی برای پوشیدن لباس روحانیت را نداشته است و به صورت غیر قانونی، بدون داشتن شرایط لازم، لباس می پوشد و منبر می رود⚠️⚠️.
📌پ.ن1: ایشان در پست قبلی از شاگردانش می خواهد جملاتی که دشمن شاد کن است علیه نظام اسلامی بر زبان نیاورند و مراقب « #نیرنگهای_درونی » خودشان باشند.
📌📌پ.ن2: چندماه پیش که غفار عباسی علیه حوزه سخن گفت (12 مهر 1397) بلافاصله #صدر_الساداتی علیه حوزه نوشت. وقتی غفار عباسی علیه سپاه موضع گرفت، #صدرالساداتی علیه سپاه نوشت. حالا که #غفارعباسی، ولیّ و استاد صدرالساداتی، علیه مسئولین دستگاه قضا سخن گفته است، باید بزودی شاهد سیاه نمایی صدر الساداتی پیرامون دستگاه قضا باشیم!
📌📌📌پ.ن3: به نظر شما چرا این جماعت توهم #خود_همه_چیز_پنداری دارند ؟ نام این توهم جدیدشان را چه
بگذاریم ؟ #خود_سیل_آفرین_پندار ؟ #خود_نفرین_پندار ؟
#سیل #سیلاب #سیل_خوزستان #سیل_گلستان #سیل_لرستان #کنارتم_هموطن #سین_هشتم
اصل فایل در کانال آل کسا موجود است : https://t.me/ale_kasa/771

نظرات (۲)

حب الشیء یعمی و یصم
مگه ضدولایت تر از این استاد شماهم هست ؟؟؟
خدا رو شکر که خداوند جاهلانی مثل شما رو آفرید تا حضرت استاد از طریق شما پیامش رو به ماها برسونه. چون کلیپ های استاد عزیزم غفاری بدستم نمیرسه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی