استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

بازی با احساسات مریدان

آقای غفار عباسی در منبرهای خود، بعضا داستان هایی را نقل کرده و با بیان اونها به نوعی احساسات پامنبری ها را تحریک کرده و به قول معروف مجلس را گرم می کند. در مواردی مشاهده شده که داستان هایی که ایشان نقل می کند و بعضا به خودش نسبت میدهد، داستان هایی است که توسط برخی عرفا و منبری ها قبلا نقل شده است.

مثلا در یکی از این موارد به داستانی که از قول آقای دولابی نقل شده برمی خوریم که آقای عباسی این داستان را در قالب ماجرایی از دوران کودکی خودش نقل می کند.


مرحوم دولابی


کلیپی از آقای عباسی که همین داستان را منتسب به خودش معرفی کرده است.


دریافت

داستانی که به نقل از آقای دولابی نقل کرده اند.



منبع: کانال نقد غفاری در تلگرام

نظرات (۶)

سلام علیکم
بنده سالهاست قم زندگی می کنم اصلا بعضی ها اینهمه غفار غفار می کنند اینجور نیست حقیقتا اینجا اینقدر عالم فاضل مجتهد تشریف دارند که مردم و جوانهای شهر از رفتن پیش مثل غفار عباسی شرم دارند
این مطلب نوشتم برای عزیزان شهرستانی های
فقط بدونید تا اسمی در قم مطرح بشود حتی نوجوانها از رفتار شخص صدق کذب طرف را می فهمند
خلاصه غفار عباسی بعنوان یک طلبه در قم زندگی می کند البته الان مردم ایشون را بعنوان طلبه بطله می شناسند
پاسخ:
سلام علیکم.
متشکرم.
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه.
بسمه ای تعالی،، جناب نویسنده، توصیه میکنم بجای تهمت و دروغ پردازی بروید هر روز نیم صفحه رساله عملیه مرجعتان را بخوانید و عمل کنید چرا که شما ظاهرا هیچ چیز از احکام نمیدانید، و بجای اینکه ازهزینه بیت المال دلسوزان نظام را تخریب کنید توبه
کنید
خب این که پدر آدم از دستش عصبانی بشه بعد آدم بهترین راه رفتن توی بغل پدر ببینه چیز محالیه؟این اتفاق وقتی خواهر من کوچیک بود بین مادرم و خواهرم افتاد،چیز عجیبیه؟من هر وقت خودم کار اشتباهی انجام میدم درباره مادرم دقیقا میرم پیش خودش خب این کجاش عجیبه؟ممکن نیست یه اتفاق برای دو نفر بیفته؟فقط میتونم بگم متاسفم از این همه ظاهر بینی،میگن امام زمان که ظهور میکنه بعضیا میگن ما این دینو نمیشناسیم این دین جدیدیه،یا حدیث داریم امام علی اگه الان زنده بود خیلی از کسایی که خودشونو سینه چاک امام علی میدونن،تکفیرشون میکردن،وقتی همچین سایت هایی میبینیم باور کردن اینجور احادیث برام راحت تر میشع
خب این که پدر آدم از دستش عصبانی بشه بعد آدم بهترین راه رفتن توی بغل پدر ببینه چیز محالیه؟این اتفاق وقتی خواهر من کوچیک بود بین مادرم و خواهرم افتاد،چیز عجیبیه؟من هر وقت خودم کار اشتباهی انجام میدم درباره مادرم دقیقا میرم پیش خودش خب این کجاش عجیبه؟ممکن نیست یه اتفاق برای دو نفر بیفته؟فقط میتونم بگم متاسفم از این همه ظاهر بینی،میگن امام زمان که ظهور میکنه بعضیا میگن ما این دینو نمیشناسیم این دین جدیدیه،یا حدیث داریم امام علی اگه الان زنده بود خیلی از کسایی که خودشونو سینه چاک امام علی میدونن،تکفیرشون میکردن،وقتی همچین سایت هایی میبینیم باور کردن اینجور احادیث برام راحت تر میشع
شما تا حالا یه سخنرانی کامل از ایشون شنیدید؟تا حالا یک بار هم پای جلساتشون بودید؟شما یک تیکه از حرفای ایشونو بریدید آوردید،سخنرانی هر کسی رو حتی امام خمینی حتی خود قرآن هم اگه یه تیکه اشو برداید به بقیه حرفا گوش ندید کلی آن قلت میشه بهش وارد کرد،کسایی که شبهه به دین و قرآن وارد میکنند دقیقا از طرفند شما استفاده میکنند،من هیچ تناقضی بین حرفای ایشون و آقای حسن زاده آملی نمیبینم،بله ما میتونیم به مقام ایمه برسیم پس عصمت اکتسابی چیه منظور ایشون هم همینه،بنده با این سنم هیچ تناقضی بین حرفای ایشون نمیبنم بهتره اول تحقیقات بیشتری درباره ایشون بکنید اگه با مخالفاشون صحبت میکنید با طرفدارانشان هم صحبت کنید تا بتونید درست قضاوت کنید،اگه این حرفها رو توی سایت نمینوشتید بهتر بود بنظرتون اونقدر اطلاعات جمع کردید که بتونید یه سایت بزنید و دربارشون حرف بزنید(حالا حرف مثبت یا منفی)اگه دو روز دیگه از این دنیا رفتید و فوت کردین میتونید با خیال آسوده به خودتون و خدا بگید من هر کاری میتونستم بکنم کردم و تمام قضاوتهام صحیح بود؟میدونین ممکنه چند نفر این سایتو بخونن؟شما مسولیتشو به گردن میگیرن؟
پاسخ:
بنده تمامی کتاب های آقای عباسی را خونده ام و در جلسات ایشون هم مدتی بوده ام.
فکر کنم شما هستید که پیش داوری می کنید.
چرت و پرت نگو . تمام حرفات مزخرف
پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی