استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

 

دوره ای شده که همه چیز صاحب دارد غیر از دین و معارف. همه متولی دین شده اند. همه الان صاحب معارف شده اند. همه عارف شده اند. به جوانی گفتم چرا می روی فلان جا؟ گفت حاج آقا سیمش متصل است. گفتم تو مبتدی هستی، سیم را هم تشخیص می دهی؟ من اسم این عرفان را گذاشتم #عرفان_سیمی هر کسی را بهر کاری ساختند. متخصص مهم است. یک آسپرین ما از دست غیر متخصص نمی خوریم بعد درباره دین ... .

لینک ویدئو در کانال "استاد کامل" در آپارات: www.aparat.com/v/mbOea

 

پ.ن۱: دوست داری ساعت‌ها پای این قصه غصه بخوری، گریه کنی... اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.
پ.ن۲: دیدگاه استاد فاطمی‌نیا حفظه الله را پیرامون نسبت سلوک و اجتهاد از دست ندهیم

نظرات (۱)

  • در جستجوی بصیرت
  • سلام. با عرض خدا قوت ، واقعاامروزه این معضل بزرگی شده که هر فرد ناوارد در امور دینی دکان باز کرده و خودش را به عنوان استاد تفسیر قرآن و نهج البلاغه و عرفان و .... جا زده و بافته های خودش را به عنوان تفسیر دین به خورد افراد زود باور می دهد.
    خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر بفرماید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی