استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

پنجشنبه 12 مهرماه 1397، آقای غفار عباسی در درس عمومی اخلاقش سخنانی درمورد مسئولین حوزه علمیه قم و شخص آیت الله اعرافی حفظه الله گفت. او سخنان خودش را انتقاد نامید اما تنها بخش کوچکی از این سخن‌رانی بیان اشکالات حوزه بود و سهم بیشتر به سیاه نمایی و ایراد تهمت به مسئولین گذشت، مثلا بدون ذکر نام!. در چند جای این سخنان هم تهدید به افشاگری علیه مسئولین حوزه وجود دارد. قتل خودش توسط مخالفین و مسئولین حوزه یکی از بزرگترین اتهاماتی است که در این سخنرانی چند بار تکرار شده است. ✳ « ایراد اتهام با عنوان افشاگری و به بهانه آزادی انتقاد برادرانه!» یکی از ابزار رسانه ایِ عباسی و مریدانش برای ترور شخصیتی مخالفان است. همه این رفتارها با پوشش انقلابی گری، دفاع از نظام اسلامی و رهبری صورت می گیرند. ادامه متن را در ادامه مطلب بخوانید.

❗جناب آقای غفار عباسی! ❗ اشکالات زیادی در مدیریت کشور، دانشگاه و مخصوصا حوزه وجود دارد. به نظر من یکی از بزرگترین اشکالات جمهوری اسلامی، تسامح در برخورد با مفسدینی چون جعفری تبار است! اگر حُکم اعدام جعفری تبار اجرا شده بود، شاهد این سخنان شما بر روی منبر مسجد منسوب به امام رضا علیه السلام نبودیم.

حوزه علمیه قم هم اشکالات زیادی دارد، از جمله ی آن، سکوت بلند مدت در مقابل کسی است که یک روز هم در حوزه درس نخوانده و پرونده ای در حوزه ندارد و هیچ یک از علمای مطرح در هیچ زمینه علوم اسلامی او را تایید نکرده اند اما به خودش جرات می دهد و لباس رسمی حوزه را بر تن می کند و بر روی منبر وعظ می رود، تفسیر قرآن و حدیث می‌گوید و ادعای رساندن بندگان خدا به خدا می‌کند! انتظار می رفت با امثال جنابعالی برخورد شایسته صورت گیرد تا به خود جرات ندهید و این چنین به طلاب و فضلا جسارت نکنید! ای کاش شما همان جزوه ها را میخواندید و امتحان می دادید! مطمئنا کسی که روخوانی قرآن بلد نیست، و در خواندن ادعیه و روایات مشکل دارد، با جزوه هم در امتحانات پذیرفته نمی شود! حالا خاک بر سر چه کسی است ؟! ادامه در کامنت!

نظرات (۳)

سلام علیکم
کلا در این دوره و زمانه باید از خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه استمداد و کمک خواست که در پیچ و خم دنیا و حوادث و رویدادها و فتنه ها و در همه حالات و زمانها و مکانها ما را به سمت صراط مستقیم که همان عبودیت و بندگی خداست، راهنمایی کنند و یک لحظه ما رو به خودمون واگذار نکنند که نفس اماره و شیطان لعین رجیم در کمینند.
درباره جناب غفاری و امثالهم نیز چنین است و باید دعا و توسل و استمداد کرد تا آنها ما را به امر مطلوب و راه درست هدایت کنند.
به نظربنده بحث درباره ایشان به چند بخش تقسیم میشود:
یکی اینکه ایشان آیا شاگرد حضرات آیات محمدتقی بهجت و پهلوانی هستند یا نه؟
دوم اینکه ایشان در حد شاگردی این دو بزرگوار هستند یا نه؟
سوم اینکه آیا اصلا حضرات آیات بهجت و پهلوانی،شاگرد سلوکی داشتند یا نه؟
چهارم منظور از شاگرد سلوکی چیست؟
ششم آیا این جمله که ملاک حال فعلی افراد است درباره ایشان(غفاری) صدق میکند یا نه؟
آیا دستورات و نظراتی که ایشان در بیاناتش مطرح میکند چقدر پایه علمی و سلوکی دارد؟
نظر دیگر شاگردان آیت الله پهلوانی نسبت به ایشان چیست؟
و در آخر سیر و سلوک الی الله یعنی چه؟
و ....
شما فقط اگر با این پرسشها به ایشان نگاه کنید خیلی از مطالب گیرتان می آید.
  • علی قنبری
  • نادان خودت هستی و تمام کسانی که با اونها داری کار میکنی علیه ایشون . نفهم که باشی چیزی رو نمیفهمی .
    سلام دقیقا اون پا منبری های نادان دقیقه آخر کلیپ واسه چی دارن های های گریه میکنن؟؟؟؟؟
    اگه کسی فهمید به ما هم بگه!!!


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی