استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

آقای عباسی در مراسم استقبال سفر حج خود در فرودگاه گفت که پیام مهمی را برای علاقمندان خود آورده و در اولین جلسه درس اخلاقش آن را بیان خواهد نمود. علاقمندان و مریدان بسیار منتظر بودند که بشنوند پیام مهم ایشان چیست؟ (ادامه متن را در ادامه مطلب ببینید)

وی در اولین جلسه درس خود اینگونه بیان داشت که این سفر (سفر حج) هیچ خاصیتی برای من نداشت‼️ نکته دیگر اینکه از شخص مجهول الهویه ای نقل قول کرد که امام زمان علیه السلام از جمع دوستان آقای عباسی اظهار رضایت کرده اند‼️

⭕️ در مورد بی خاصیت بودن سفر حج و زیارت مکه و مدینه حرفی برای گفتن ندارم ‼️
⭕️ اما در مورد ادعای دوم می توان گفت این دست ادعاها در میان دکانداران معنوی فراوان گفته و شنیده می شود. ایجاد دلگرمی کاذب و توهمات دروغین از شیوه های رایج مدعیان دروغین معنویت و عرفان است.


✍️ متن پیامی که عباسی به عنوان سوغات از حج آورد: 🛑 حقیر وقتی که مدینه و مکه رفتم هیچ خاصیتی برای من نداشت! به صراحت دارم عرض می کنم! دیدم که با اینها بودم، با اینها زندگی کردم، لحظه ای از اینها جدا نبودم که! تا بیان اینجا و فرقی هم احساس بکنم که در حالم بشه! بعنوان یک وظیفه الهی، امر هست باید انسان انجام بده!
🛑 یه بزرگواری می گفت که، در حج خدمت آقا امام زمان علیه السلام رسیده بود میگفت آقا لبخند رضایت از جمع شما داشت! خب خیلیه! خیلیه! یعنی همه تون مجاهده می کنید، همه تون نفرت از رذائل و بدیها دارید!

نظرات (۱)

  • شاگرد حاج آقا
  • اول که این پیام یک پیام شخصی برای شاگردان بوده و همین کافی هست برای کج فهمیدن شما !
    دوم اینکه پیام خاص حاج آقا چیزی که باید فهمانده میشد شده و برداشت شما اشتباه هست و پیام چیز دیگری بود
    دوم اینکه مکه و مدینه به خودی خود شرافتی ندارند و شریفشان بخاطر انتساب به نام خدا و جسم پیامبر هست ... اما کسی که در اثر سلوک رنگ امام میگیره معلومه بالاتر از مکه و مدینه هست ... مگه پادشاهی هست که ما بگیم مقبره فلان یا فرزند امام !! تا کی میخوای مردم رو گمراه کنید شما آخوندها ؟؟ بخاطر همین هست که مقبره امام خمینی رو تبدیل کرده اید به کاخ امام ؟؟؟!!! معارف امام خمینی رو پنهان کردید و فقط جسمش رو نگه داشتید 
    ولی بدونید این باتلاقی که درش افتاده اید با دست و پا زدن فقط خودتون رو بیشتر غرق می کنید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی