استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

منتظر چنین ادعاهای مضحکی از سوی مریدان غفار عباسی در آینده ای نه چندان دور باشید...

برخی از مریدان آقای غفاری هنوز چیزی نشده چنین ادعاهایی دارند !

🎬 🛑 در پایان این فیلم، دیدگاه یکی از مریدان غفار عباسی آورده شده است. او در پاسخ به این سوال که «آیا من وقتی شما را ببینم، می توانم بگویم السلام علیک یا صاحب الزمان !؟ » می گوید : «اگر بنده را مومن می دانید، با این دید که من شیعه و محب ابا عبدالله علیه السلام هستم، بله می توانید!»

 

📌پ.ن1: غفار عباسی در شب تاسوعای امسال در سخنرانی اش گفت من شما را با تمثلات اهل بیت علیهم السلام اشتباه می گیرم. (لینک)

📌پ.ن: در رابطه با توهمات خودامام پندارانه ای که غفار عباسی برای مریدانش ایجاد می کند، این مطلب را بخوانید.

نظرات (۴)

اینها همه نشان از عدم تقوی هست وطبق آیات قران کسانی که تقوی نداشته باشد و تعقلی و تفقهی نکند مثل چهارپایان هست و جایگاهش جهنم و عذاب الهی . چقدر باید بغض و کینه باید آدم داشته باشد که این مطالب رو نشرح دهد و توهین به انسان بکند . سوالی داشته باشم بفرمایید این بابیه که خود رو خدا گفت این از کی تفکر گرفته بود؟؟؟ نکنه اون هم از تفکرات اقای غفاری استفاده کرده بود؟؟؟ قبل ایشون چند هزار شخص ادعای امام زمانی کرده اند؟؟؟ یا ادعای خداییی همه اینها تفکرات استاد رو داشتن؟؟؟ چقدر بی تقوا هستین !!!!چقدر راحت توهین و افترا میزنید !!! واقعا چی باید به شما گفت؟؟ اعمالتون آدم رو یاد ساواک و موساد و مراکزجاسوسی می اندازه که راحت یه اتهامی رو به کسی میبندند وبعد نیستش میکنند . خیلی شبیه اونا شده اید .
لعنت خدا به تو که با این تیترت سبب ایجاد تهمت برای مومنین می شی.... از تو نمی گذرم، دیدار به قیامت... 
اینکه انسان قابلیت تبدیل به تجلیات اهل بیت علیهم السلام را دارد ربطی به اعتقاد شخص استاد عزیزتر از جان ندارد بلکه این اعتقاد، الف بای عرفان است. شما اگر با عرفان دشمنی دارید چرا از بزرگان این طریق دم می زنید؟! 
اینکه فرمودید شاگردان استاد به زودی ادعای امام زمانی می کنند نیز تهمتی است که به زودی در دادگاه قیامت در برابر رب العالمین دادخواهی خواهم نمود 
چطور دلتون میاد به مرد ب این مهربونی توهین بکنین 
معلومه دست نشانده‌ی ی عده هستین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی