استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

مسابقه شماره سه

از میان عالمان و عارفان شیعی کسی را می‌شناسید که این جمله آقای غفار عباسی را به‌ صراحت گفته باشد؟ :

«شما می‌توانید عین رسول‌الله شوید نه یک ذره کم نه یک ذره زیاد.»

فیلم سخنرانی غفار عباسی که در آن این جمله را به صراحت می گوید را قبلا در این لینک منتشر نموده ام.

📌 پ.ن: این سومین مسابقه است و امیدوارم این مسابقه بدون برنده نماند. هنوز پاسخ درستی برای دو مسابقه ی پیشین دریافت نشده است.

نظرات (۲)

امام خمینی بالاتر از این را فرمود
نگفتن عین بلکه فرمودند پیامبر می خواست همه مردم علی ابن ابی طالب بشوند این یعنی چه می شود بفرمائید
این هم لینک فایل
https://eitaa.com/ebtalolbatel/167
پاسخ:
حضرت امام فرمایشات دیگری نیز در همین زمینه دارند دوست عزیز

http://ostadekamel.blog.ir/post/71

با سلام
مسلم است که طبق این فرازهای زیارت جامعه کبیره * فبلغ الله بکم اشرف محل المکرمین واعلی منازل المقربین و ارفع درجات المرسلین حیث لا یلحقه لاحق و لا یفوقه فائق ولا یسبقه سابق ولا یطمع فی ادراکه طامع* و نیز فراز * آتاکم ما لم یوت احد من العلمین و طأطأ کل شریف لشرفکم* دستیابی به مقامات معنوی آن ذوات قدسی نه تنها مقدور کسی نیست بلکه مورد طمع هیچ احدی حتی سایر انبیای اولوالعزم هم نمیباشد و اگر به ما امر شده که چنین دعا کنیم:
*ادخلنی فی کل خیر ادخلت فیه محمد و آل محمد* و یا * اللهم انی اسألک بمانی جمیع ما یدعوک به ولاة امرک* یا اسأله أن یبلغنی المقام المحمود لکم عند الله*  تنها برای ایجاد علو همت در شخص داعی است، و نه تضمین دستیابی به همه این مقامات.
ضمنا در صورت وصول به همه مقامات معنوی اهل بیت ، بنابر نظر جناب علامه طهرانی(ره) این وصول تنها بصورت طولی است و بین مراتب عرضی هرکدام از این مقامات بینهایت فاصله است.
همچنین حضرت امام (ره) در صفحه ۵۵۱ از کتاب چهل حدیث میفرمایند: بدان که برای اهل بیت (علیهم السلام) مقامات شامخه روحانیه ایست در سیر معنوی إلی الله که ادراک آن از طاقت بشر خارج و فوق عقول ارباب عقول و شهود اصحاب عرفان است، و این مقامات غیر از مفام نبوت و امامت آن بزرگواران است.
همچنین در صفحه ۵۴۵ همین کتاب چنین آمده: آاری اهل بیت(ع) که حقتعالی با دو دست قدرت جمال وجلال خودتخمیر طینت آنها را کرده و در تجلی ذاتی اولی، بجمیع اسما و صفات و مقام احدیت جمع در مرآت آنها ظهور نموده و تعلیم حقایق اسما و صفات در خلوتگاه غیب هویت فرموده، دست آمال اهل معرفت از دامن کبریای جلال و جمال آنها کوتاه و پای معرفت اصحاب قلوب از نیل وصول به اوج کمالات آنها در گل است.
حالا مشخص نیست که این ابلهان بیسواد طبق چه سندی ادعای رسیدن به تمام مقامات آن ذوات قدسی را دارن و مدعی اند از ابراهیم خلیل و سلمان (رئیس شیعیان علی بن ابیطالب) هم جلو زده اند.
خاک بر سر این مریدان بیسواد و ننگ بر آن مراد منحرف....


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی