استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دیگران میگویند-داداشی

حجت الاسلام داداشی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت:
وقتی از آسیبهای #مرید ومرادبازی های نابجا حرف میزنیم، این دردها را دیده ایم و چشیده ایم که میگوییم.
این فیلم یکی از فجایع دکانهای فعال ما، در به اصطلاح #عرفان است. عرفانی که نه مبنا دارد، نه عقبه ی فقاهتی و نه #عقلانیت .
شمارا به خدا ببینید چطور خلق الله را با دروغ و خیالبافی سرکار گذاشته اند، ابتدای فیلم استقبال شاگردان در بازگشت از حج آقای #غفاری است در فرودگاه، که وعده میکند سوغاتی مهمی دارم که در اولین #جلسه_اخلاق ارائه میکنم.


بعد در جلسه اخلاق دو نکته غلط و انحرافی را میگوید، اولا میگوید حج هیچ تاثیر معنوی در من نداشت و همه مراحل رشد را از قبل داشته ام. و ثانیا میگوید یک آقایی محضر امام زمان (عج) رسیده و حضرت گفته من از جمع شما(شاگردان آقای غفاری) راضی ام.
واقعا بدتر از این میتوان مخاطب را به #تحمیق کشاند؟
.
پ.ن.۱: یکی از مریدان پرو پا قرص و از عوامل موثر در بقای این فرد و مشروعیت پیدا کردنش در نگاه عوام، آقای #صدرالساداتی @s.mm.sadrossadati و برادر خبرگانی اش و پدرشان است، که امروز بخاطر نسبت سببی شان به بعضی بزرگان، اگر جواب محکمه را ندهند، یوم الحساب در محکمه الهی باید پاسخگوی خداوند متعال باشند. و عجیب نیست کردار این روزهای آقای صدرالساداتی وقتی در این مکتب رشد کرده است.
.
پ.ن.۲: و با همه این شرایط #مسجدرضائیهقم مأمن اینهاست و هیچکس هم جلودار نیست.
.
پ.ن.۳: منتظر اهانتهای هوادارانشان هستم منتها تمنا میکنم بعد از بد وبیراه گفتن، کمی درباره آقای #غفاری بیاندیشند



لینک منبع: www.instagram.com/p/Bp2rYg3l4zw

نظرات (۳)

اما نکته آخر داداش اشتباه فهمیدی  اقای صدرالساداتی قبل از استاد طلبه ای بیش نبود الان به لطف و همایت استاد اسمی پیدا کرده اند. نه اینکه اینها استاد را نگه داشته باشن . از رفقای جدا شده خبری بگیری بد نیست تا زمانی که با استاد بودن شخصی برای خودشان بودن عناوینی داشتن منبری داشتن تالیفاتی داشتن اما الان؟؟؟؟  با پ ن 2به خودتان توهین نکنید اگر انحرافی و خلافی شرعی مشاهده میکردین و میکردن مراجعه از شما دلسوز ترن کاری میکردن . حال من شما رو به تفکر دعوت میکنم کمی فکرکنید و گویند و نویسنده نباشید .
اگر ایشان نکته انحرافی و غلطی فرمودن میشه شما بفرمایید از کجا فهمیدین که غلط و انحرافی بود؟؟؟ ایشان فرمودن برای بنده خاصیتی نداشت از این جهت که همه آن چیزهایی که میشود از حج برداشت کرد و کسب نمود من قبل از رفتن کسب کرده بودم و باید هم همین بشود به قول شیخ بهایی( مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه ) مگر حدیث نداریم که اهل فرمودن کعبه ماهستیم قبله ماهستیم صوم ماهستیم و... اینهارو چطور معنی میفرمایید ؟؟؟ از جریان امام زمان را اشکال بگیرین که رهبری خودشان چند بار فرمودن ظهور نزدیک است >  نه تنها جوانها خواهند دید پیرها هم خواهند دید .  یا جریان آیت الله بهجت که اقای ناصری میفرمودن .. یا جریان آیت الله الهی که فرمودن که خدمت امام زمان رسیدم فرمودن که این طلبه ها ریزه خواران ماهستن و آقای الهی عرض کرده بودن که از طلبه ها راضی هستین ؟ آفا فرموده بودن کسی غیر از اینها ندارم . و از این جریانات زیاده چرا قبولش سخته که یک بار دیگه از این جریانها بیافتد . اگر انحرافیه شما خلافش رو ثابت کنید .
در الفاظتان هم دقت کنید وبه کسی توهین نکنید احمق ....
با سلام .  
آقای عزیز این استقبال شوقی است از جانب طرفداران و دوست دارن ایشان که فکر نکنم کسی به این کار ایراد بگیر ؟ یک ورزش کار از مسابقات که برمیگرده طرفدارانش به استقبالش میان این یک امر فطری و عقلایی است به عنوان تشکر میان . اگر ایرادی باشه باید به استقبال رهبری و بزرگان دیگه هم باید گرفته بشه !!! شاید بگین این که بزرگ نیست ؟؟؟!!! برا شما بله ولی برای ما بزرگ هست .
اقا جان شما از کجا فهمیدین که دروغ میگویید ؟؟؟ واقعا حجت شرعی دارین؟؟ این حرف رو میزنید ؟ این تهمت نیست ؟؟ از کجا فهمیدین خیال بافی هست ؟؟ واقعا دلیل و حجت دارین ؟؟؟؟ بر فرض که ایشان خیال باف و دروغ گو آیا فحص کردین که اون همه جمعیت  از عقل و شعور برخوردار نیستن؟؟ و همه با خیال و توهم خود ایشان را قبول دارن ؟؟ حتی یک درصد هم احتمال غلط و اشتباه بودن اندیشه خودتان رو نمیدین؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی