استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات


دراین ویدئو غفار عباسی (غفاری) در حالی با خیال راحت انار می خورد که مریدی بر روی پای او افتاده و زار زار گریه می کند!!! در ادامه بخش هایی از سخنان آیت الله مصباح درباره فرعون را آورده ام که خواندنی است...

🔵 مشکل اصلی فرعون که او را به یکی از شقی‌ترین انسان‌ها تبدیل کرد، همان چیزی بود که او را وادار به برتری‌طلبی و تسلط بر همه انسان‌های دیگر کرد. فرعون همت بلندی داشت و فقط به ریاست و سلطنت ملک مصر و تسلط بر یک قوم قانع نبود.

🔵 یک‌جا فرعون می‌گوید: «من هیچ کس را غیر خودم خدای شما نمی‌دانم». فرعون می‌خواست مردم معتقد شوند که صاحب اختیارشان اوست؛ این ربوبیت است. او می‌گفت: نمی‌بینید اختیار همه چیز دست من است، پس من رب شما هستم. (زخرف:51) فرعون می‌خواست رب اعلی و صاحب اختیار مطلق باشد و همه چیز در اختیار او قرار بگیرد،‌ و اگر کسان دیگری هم ربوبیت دارند زیر دست او باشند. وقتی می‌دید کسانی جمادات و حیوانات را می‌پرستند، می‌گفت چرا ما را نپرستند؟! برای این کار نقشه‌هایی کشید.

🔵 او اقلیت اطرافیانش را خوب تقویت و اشباع‌ کرد تا او را همراهی و کمک کنند. در مقابل، به شدت به سرکوب اقلیت مخالف که همان بنی‌اسرائیل بودند، پرداخت. هم‌چنین سعی کرد اکثریت خاکستری جامعه را جذب کند. او می‌خواست مردم را وادار کند که او را بپرستند و از او اطاعت مطلق کنند. او می‌خواست مردم او را مالک همه چیز خودشان بدانند. برای این‌کار سعی کرد که مردم را در سطح نازلی از فکر و تعقل نگه دارد و نگذارد در جهات عقلانی رشد کنند.

🔵 این یک راهبرد و نقشه کلی‌ بود که برای خودش اتخاذ کرد. در این راه سعی کرد که برتری خودش را به رخ مردم بکشد و چنان وانمود کند که من و اطرافیانم افراد فوق‌العاده‌ای هستیم و شما در سطح نازل‌تری قرار دارید.

ℹ گزیده‌ای از سخنان حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی (دامت‌برکاته) در دفتر مقام معظم رهبری است که در تاریخ 8/10/95، مطابق با بیست‌وهشتم ربیع‌الاول 1438 ایراد فرموده‌اند.

🔴 پ.ن1: فرعون قومش را ذلیل کرد و بر آنها سوار شد. ما چقدر حواسمان به فرعون خودمان و فرعون دیگران است ؟!
🔴 پ.ن2: سیاست رسانه ای غفار عباسی مدتیست تغییر کرده است. به شرط حیات، پیرامونش خواهم نوشت، ان شاء الله.
🔴 پ.ن3: پاییز فصل انار است. انار برای دیابت خوب است. پس پاییز برای دیابت خوب است !!!
🔴 پ.ن4: دسته عزاداری خوب است. اگر برای خودنمایی و تفرعُن نیست، چرا سیدرضا صدرالساداتی این همه برای کارگردانی غفار عباسی و تدوین کلیپهایش زحمت می کشد ؟ آقای غفار عباسی! چرا از نام اهل بیت علیهم السلام برای اثبات جمعیت مریدانت استفاده می کنی؟
🔴پ.ن5: این بار شما در مورد انار خوردن آقای غفار عباسی بنویسید

نظرات (۳)

سلام اگه کور نباشی میبینی که استاد داره روی سرش دست میکشه " نه با حیال راحت انار میخوره"
سلام وقت بخیر چند نکته:
اول اینکه برشی گزینشی از فیلم دلیل نیست اگرما بخواهیم ایراد بگیریم از خود قرآن هم میشه استفاده کرد جای که می فرماید : لاتقربوا الصلوه وانتم سکاری.
وفقط بگیم لاتقربا بنابراین باید قبل وبعد این فیلم مشاهده کرده که چی هست
دوم اینکه مطالب دایره دار شما معلوم نیست صحبت خوداتن است یا علامه مصباح.

نمی دونم چرا حوزه این مردک خبیث را جمع نمی کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی