استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

فتنه سامری ...

گوساله سامری
آقای غفار عباسی اخیراً به مراسم حج رفته است. برخی از شاگردان وی مدعی دریافت پیامی از سوی استاد شده‏‏ اند مبنی بر اینکه پس از بازگشتش از این سفر، فتنه هایی در مورد استاد ایجاد خواهد شد.
آقای عباسی در این پیام، با اشاره به این که ده روز به سفر سی روزۀ حج ایشان اضافه شده، این قضیه را با ماجرای رفتن حضرت موسی(علیه السلام) به کوه طور مطابقت داده است. (وَ وَاعَدْنَا مُوسَى ثَلاثِینَ لَیْلَةً وَ أَتْمَمْنَاهَا بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِیقَاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِینَ لَیْلَةً، اعراف:142)

او در این پیام فتنه مذکور را اینگونه بیان کرده است که برخی شاگردان به مقام استادی من شک کرده و به همین واسطه سقوط خواهند کرد. البته شاگردان ایشان معمولا در این موارد به افرادی چون آقای "ر" اشاره میکنند که به واسطه همین شک و تردیدها، توفیق شاگردی ایشان را از دست داده! و در زندگی دچار مشکلاتی شده است.

پ.ن 1: گویا روشنگری های محدود صورت گرفته نسبت به انحرافات آقای عباسی در ماه های اخیر که بعضا از طریق این وبلاگ و یا منابع مشابه دیگر در فضای مجازی منتشر شده است، باعث شده تا ایشان با چنین اظهار نظرهایی پیش دستی فرموده و زمینه را برای توجیه شبهه های به وجود آمده فراهم کند.
پ.ن 2: بروز چنین "رفتارهای رمزآلود تفسیرپذیر" از ایشان دارای سابقه است؛ به عنوان نمونه می توان به ماجرای غیبت ناگهانی ایشان در جریان پیاده روی اربعین چند سال پیش اشاره کرد!


* مطالب مرتبط:
در همین رابطه این مطلب را نیز بخوانید: شک در استاد!!

نظرات (۱)

ایشون تمام آیات به خودشون میگیرند حتی آیاتی که درمورد فرعون هست به شاگردانشن هم همین توصیه را میکنند
پاسخ:
متشکرم
خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی