استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

نقد آقای غفار عباسی (غفاری)

استاد کامل

این وبلاگ محلی است برای گفتگو پیرامون آقای غفار عباسی، ملقّب به غفاری. قصد دارم در این وبلاگ به اشتباهات و تناقضاتی که در جریان آقای عباسی (غفاری) مشاهده کرده ام بپردازم. اگر کسی از طرفداران ایشان در اینجا هست، و این مطالب را میبیند، میتواند خطاهای من را با من در میان بگذارد.


نشر و چاپ و استفاده از محتوای وبلاگ و صفحات «استاد کامل» آزاد است حتی بدون ذکر نام.

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
پیش از این در مورد غلطهای روخوانی آقای عباسی نوشتم. او از خواندن صحیح متن عربی روایات و آیات مشهور ناتوان است. (این لینک را ببینید)

او نه تنها در خواندن متن روایت و آیه اشکال دارد بلکه در ترجمه و تفسیر آن ها هم روش صحیحی ندارد. در بسیاری از موراد (از جمله همین پنجشنبه هفته پیش در ترجمه اللهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین علیه السلام) تفسیر به رای و ترجمه های غلطی ارائه می کند❗ (این لینک را ببینید)

#غفارعباسی حتی نام کتب مشهور روایی شیعه را هم غلط ادا می‌کند. مثلا در یک مورد نادر، تحف العقول را #تحفة_العقول میخواند❗

نظرات (۳)

  • جؤن الخادم المهدی
  • اگر این اشتباهات رو به پیری و بیماری ایشون ربط میدین، پس چرا در سخنان رهبری و سایر علما ی مراجع اینگونه خطاها دیده نمیشه؟
    دیگه کار اینا از نقد گذشته و فقط دنبال چیزی میگردن که با اون دیگران را مسخره کنند و روزگاری رو سپری کنند . مثل وهابی ها که با اقای قزوینی مناظره میکنند این همه مطالب رد وبلد میشه فقط اونجایی که اقای قزوینی کلمه ای از آیه قرآن رو اشتباهی میخونه و هو میکنند که اینم عالم اینا که قرآن را غلط میخونه هو هو !!!تا حالا به نظرم نشده که یک بار هم بدون تعصب و کینه و بغض به صحبتی از استاد گوش بدن بدون درنظر گرفتن اینکه گویند کی هست . بغض و کینه که باشه راه هدایت هم بسته خواهد شد . استاد بالاتر از امام معصوم که نخواهد شد روز عاشورا امام هرچقدر نصیحت کرد آنها کف زدن صوت زدن تا حرف امام به گوش ها نرسد چرا که بغض و کینه نمیگذاشت تا دلشان با امام همراهی کند . برای همین این جمله خیلی مهم هست که درباره اش تامل شود کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا .
    فرقی بین تحف العقول و تحفة العقول نیست. اصل مطلب رو بگیر، سهو اللسان استاد بخاطر خستگی و بیماری های متعدد ایشونه، ای کاش می فهمیدید. 
    یا حسرة علی العباد ما یأتیهم من رسول الا کانوا به یستهزئون... 
    اولیاء خدا نیز که راه انبیاء رو می رن از این آیه مستثنا نیستند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی